1. Administrator danych

Administratorem danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego oraz stacjonarnego jest:

 

MANORIA ATELIER

Anna Orlikiewicz

Adres:

ul. Westerplatte 7/10

31-033 Kraków

E-mail:

atelier@manoria.pl

Telefon:

+48 510 297 935

 

2. Cele i podstawy przetwarzania danych

Dane osobowe klientów są przetwarzane w następujących celach:

  • Realizacja zamówień i umów sprzedaży – wysyłka towarów, przygotowanie faktur, realizacja płatności (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

  • Obsługa reklamacji i zwrotów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

  • Utrwalenie i udostępnienie treści zawieranej umowy – wysyłka potwierdzenia zamówienia oraz specyfikacji zakupu, przechowywanie danych w systemie teleinformatycznym (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

  • Marketing i programy lojalnościowe – wysyłka newsletterów i ofert promocyjnych, tylko jeśli klient wyraził zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

  • Bezpieczeństwo sklepu stacjonarnego – monitoring wizyjny w celu ochrony osób i mienia (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes administratora).

3. Rodzaj zbieranych danych

W zależności od kanału sprzedaży, zbieramy:

  • Imię i nazwisko

  • Adres e-mail i numer telefonu

  • Adres do wysyłki i dane do faktury VAT

  • Dane dotyczące płatności (przetwarzane przez operatora płatności)

  • Informacje o zamówieniach i preferencjach zakupowych

  • Dane z monitoringu wizyjnego (sklep stacjonarny)

4. Dobrowolność i dostęp do danych

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji zamówienia. Klienci mają prawo:

  • Dostępu do swoich danych

  • Poprawiania danych wprowadzonych podczas składania zamówienia lub w profilu konta sklepu

  • Zmiany danych w dowolnym czasie poprzez edycję konta lub kontakt e-mailowy: atelier@manoria.pl

5. Przekazywanie danych

Dane mogą być udostępniane:

  • Firmom kurierskim i operatorom płatności (realizacja zamówień)

  • Podmiotom IT i hostingowym (utrzymanie systemów)

  • Biurom rachunkowym (księgowość i faktury)

  • Organom państwowym w przypadkach przewidzianych przepisami prawa

6. Utrwalenie i udostępnienie treści umowy

Treść umowy sprzedaży jest:

  • Wysyłana na podany adres e-mail po zawarciu umowy

  • Udostępniana w formie specyfikacji zamówienia i dowodu zakupu

  • Przechowywana w systemie teleinformatycznym i dostępna na każde żądanie klienta

7. Okres przechowywania danych

  • Dane do realizacji zamówień: do zakończenia procesu reklamacyjnego i gwarancyjnego, min. 2 lata

  • Dane księgowe i podatkowe: zgodnie z wymogami prawa, min. 5 lat

  • Dane marketingowe: do momentu wycofania zgody

  • Dane z monitoringu: 30 dni od nagrania

8. Prawa klientów

Klientom przysługują prawa do:

  • Dostępu i sprostowania danych

  • Usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania

  • Cofnięcia zgody na marketing w dowolnym momencie

  • Sprzeciwu wobec przetwarzania danych

  • Złożenia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych)

9. Pliki cookies

Na stronie sklepu internetowego stosujemy pliki cookies w celu:

  • Ułatwienia korzystania ze strony

  • Analizy ruchu i statystyk

  • Personalizacji ofert i reklam

  • Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki w dowolnym momencie.

10. Środki bezpieczeństwa

Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby chronić dane klientów przed nieuprawnionym dostępem, utratą lub ujawnieniem, w tym:

  • Szyfrowanie transmisji danych (SSL/TLS)

  • Kontrolę dostępu do danych

  • Regularne aktualizacje systemów IT

11. Zmiana regulaminu i polityki prywatności

O wszelkich zmianach Regulaminu lub Polityki prywatności klienci zostaną poinformowani e-mailem. Brak akceptacji zmian uniemożliwia korzystanie ze sklepu internetowego. Zamówienia złożone przed zmianą regulaminu realizowane są zgodnie z wcześniejszymi postanowieniami.

Polityka prywatności